21 March 2009

DI TAG KALI KE 2

Kali kedua kene tag...hari tu dengan sahabat daripada blog-blog, rdhanz,tu pun tak jawab...pasni jawab kot...adoiii tak tahu sebenarnya tag-tag ni,tapi bila dikatakan jawab je soalan...jawab je la...saya jawab yang ditag oleh adik saya yang susah makan ni dulu ye...hehe,adikku jie,ni balasannya ye;-)

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

The Sharing World-dunia perkongsian,untuk berkongsi apa sahaja yang rasa nak kongsi dan insyaAllah buat manfaat diri dan orang lain,dan blog lagi 1 ,ud'u ilaAllah-khas untuk doa-doa.
2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://mujahidahputeri.blogspot.com&http://mujahidahputerisolehah.blogspot.com,ambil daripada id email ia juga sebagai doa supaya saya benar-benar mujahidah lagi solehah,insyaAllah.ameen. mujahidahputeri,mujahidah,kerana diri ini sering dilanda 2 ujian berat bagi diri saya,jadi saya kene kuat untuk melalui 2 ujian tersebut dan ujian sampingan yang lain(*_*)puteri,bagi saya perlu bersifat "feminin" hehe.

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
Penulisan pelbagai,kerana setiap orang mempunyai citarasa berbeza,ada suka politik,ada suka tazkirah,ada suka sirah dan macam-macam.dan saya lebih suka dalam bentuk santai,dan bagi saya sebaik-baiknya ia dari hati,kalau dari hati tengoklah samaada perlu santai,marah,gembira atau sebaliknya.dan yang penting ia bermanfaat dan boleh sama-sama ambil iktibar dan pengajaran.dan jika ia yang saya ambil daripada mana-mana artikel atau web,saya akan kongsi apa yang saya rasa ia sebagai peringatan buat saya(terkena pada diri sendiri),dan melihat situasi terkini.

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
Alhamdulillah buat masa ni tak pernah pula terasa macam tu,doa-dokanlah saya tak hapuskannya:-)

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
blog yang cantik,menarik,dan perkongsian yang menarik


6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.
mereka yang akan penat menjawab soalan lepas ini ialah(*_*):-
  • rdhanz -tag balas:-)
  • amir -suka dan pandai berdiskusi
  • mas -adik "mayaku",tapi... nakal dan rapat kita, bagaikan pernah bersua:-)
  • ain sha -adikku yang baru berjinak dengan dunia blog,basha!!!
  • mysoff01-adik-adikku,penyambung rantai-rantai perjuangan khususnya Melaka,Allahuakbar!!!


No comments:

Post a Comment

UNBREAKABLE

Bestlah buku ni,mulanya risau juga nak beli buku omputih,sebab risau pengunaan perkataan di luar kotak fikiranku😂Tapi sebab pernah d...