08 April 2009

SYUKRAN LILLAH,AKHIRNYA...

wajah-wajah penyandang amanah kepimpinan

Keputusan di Bukit Gantang=PAS menang,Allahuakbar!

Align CenterBukit Selambau=PKR menang,tahniah!
Batang Ai=BN menang,(bila lah nak dapat tawan)


mujahidah:Alhamdulillah,syukran lillah...walaupun pelbagai tektik kotor,mehnah dan tribulasi...kemenangan berpihak pada PR.Allahuakbar!Allahuakbar!Allahuakbar!

(KLIK GAMBAR UNTUK PAPARAN YANG LEBIH JELAS...TERIMA KASIH)

Free Signature Generator

4 comments:

  1. Syukur Alhamdulillah, mengenai Batang Ai, proses pengundian sana agak berbeza dan pendekatan lebih kepada tuai rumah. Kalo bos kata okey yg lain kena ikut. Tapi da nampak kemajuan dari segi respon penduduk di sana.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah,aaa mmg ada kemajuan n peningkatan drp segi undian.tak jauh dah sgt beza bbanding dulu.

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum.

    Sy pasti undi sy dikira sekali.
    Tuhan menyebelahi pada org yg berani kerana benar.
    Inginkan juga pendapat anda.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulilah segala pujian milik ALLAH yg telah menyusunkan segala gerakkerja kt semua.Apa yg telah diberi pd kt haruslah kta meningkatkan segala usaha gerakkerja.jgn kita mudah berpuas hati apa yg ALLAH beri. andai kita lupa tgjwb kita maka ALLAH akan uji kita dgn berbagai bentuk..Luangkan masa, tenaga utk menyebarkan dakwah, mendekati umat.Walaupun sering diuji dengan gerakkerja musuh2 ALLAH (BN) namun sentiasa kita kena ingat ada hikmat kenapa ALLAH jadikan semua itu yg penting setiap kali kita dicaci, dihina, diperkotak katikkan oleh musuh2 ALLAH jgn kita lawan mereka dengan emosi, bersabar, istigfar, gunakan nama2 ALLAH, Prbarui iman kita, dan pulihkan semangat dgn Zikruallah,Qunut Nazilah, munajat pd ALLAH, mhn pdnya agar hidayah diberi pd mereka.ALLAH sentiasa memberi pertolongan pd hambanya.Doa org2 yg telah dianayai lebih mustajab.. alhamdulilah semuanya ALLAH tlh beri bantuan pd kita menyusunkan segala gerakkerja yg mantap dgn mengirimkan jentera2 muslimat selangor 200 lbh, Gombak mendpt pujian jentera yg begitu mantap(segala pujian adalah miliknya)diikuti dgn negeri2 lain seluruh pelusuk dunia yg ingin menjaga penjuru2 agama tidak mahu sama sekali penjuru tersebut dimasuki musuh2 ALLAH... Syukur alhamdulilah.. sujud syukur kita semua pd RABBnya yg 1.. TAKBIR,....ALLAHHUAKBAR....
    p/s : Syukran adk2 seperjuangan ku yg tidak jemu mengutuskan SMS memulihkan semangat yg kadangkala jd gundah bila musuh menguji kesabaran.

    ReplyDelete

UNBREAKABLE

Bestlah buku ni,mulanya risau juga nak beli buku omputih,sebab risau pengunaan perkataan di luar kotak fikiranku😂Tapi sebab pernah d...