" Hai orang beriman bertaqwalah kepada Allah dan carilah wasilah(jalan)untuk mendekatkan diri kepadaNYA Dan berjuanglah di jalan Allah, agar kamu beruntung. "(Al-Maidah : 35)

07 April 2009

WAJAH TERBARU ADIK SAYA(*_*)

Assalammualaikum kawan-kawan semua,hari ni saya nak kenalkan wajah terbaru adk saya(*_~)

ha...eh ni macam muka saya je...eh...hehe sori silap2,ni saya w.mujahid

ha...yang ni baru adik saya,tomei kan...macam epal...gigit pun sodap

mata irah yang makin membesar...hik3

adik saya juga tidak mahu ketinggalan dengan teknologi terkini

la....dia dah penat "posing"...dia da syahid da...

ha...ni ketika ummi tak nak bagi dia susu...hehe tak de lah,dia suka hisap jari


mujahidah:inilah gambar-gambar terbaru sepupu bongsu saya,Wan Mahirah,umminya"send"gambar ke saya:-)rasa nak pergi Kelantan pulak tengok pipi dia yang makin "chubby"tu:-)kau makan apa ha irah sampai macam tu pipinya...bagi sikit lemak pipi tu ke abang aid dan abang iwan...hik3.
Free Signature Generator

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. oit akakku
    ble masa kau ade adk baru ye

    ReplyDelete
  2. hehe.adikku omar ke 2.la...bc la btl2 kat bwh tu.tjk tu mewakili aid :d

    ReplyDelete