20 May 2009

HASRAT TERCAPAI

Alhamdulillah,2 hasratku yang pada mulanya saya nampak tak dapat ditunaikan akhirnya dengan kehendak Allah tercapai juga.apa 2 hasrat tu?hehe nak ke ceramah Yb Ir Nizar&nak main bowling(nak cuba sangat,sebab tak pernah main dan memang teringin nak main).

Mulanya balik ke Melaka sebab ada "meeting" pada hari sabtu hari tu,16/5/09,ingatkan habis lewat sangat,rasa memang tak ada harapan dah untuk pergi ke stadium melawati...Alhamdulillah "meeting"habis awal.itupun saya ingat nak balik terus daripada "meeting"kebetulan dah dekat sangat dengan Melaka Central(bus station)tapi angah nisa' dah beli tiket pukul 5petang.dalam hati cakap macam tak ada harapan.Alhamdulillah sampai di Kuala Lumpur jam 7malam,angah tak dapat nak pergi sekali,sebab ada "meeting",jadi saya gagahkan je lah pergi seorang diri.takut juga...tapi gagahkan je... Alhamdulillah cukup-cukup Allah permudahkan urusan saya(*_*)syukran lillah.Alhamdulillah sampai dan kena jadi urusetia kutip derma juga;-)


STADIUM MALAWATI SHAH ALAM

TENGAH KIRA DUIT

SEMANGAT PARA PENYOKONG PR


ANTARA YANG HADIR

JAGUH POLITIK

ANTARA GELANGAT PENONTON

Yang satu lagi hajat saya,nak sangat "join"main bowling,anjuran NISA' Gombak.mula-mula memang tak dapat nak sertai,sebab ada "meeting"unit di UIA,tapi tiba-tiba dapat mesej dibatalkan...masa tu jam 9pagi dah,dah bermula pun,tanya kak sue,kak sue kata mari je,tak bermula pun lagi.Sebenarnya berbelah bagi sebab ada juga jaulah ke rumah arwah kak hajar,tapi bila saya fikir balik,rumah arwah saya dah pernah pergi dan insyaAllah boleh pergi lain hari,tapi bowling ni peluang dah depan mata,kak sue pun kata dia pun teringin nak ziarah rumah arwah nanti,dalam masa yang sama...kebetulan juga adik saya mahirah yang sepatutnya sekali "meeting" dengan saya, telefon dan dia juga teringin sangat nak "join"apa lagi kami pun pergi berdua naik teksi ke Ampang Flamingo.seronok memang seronok,pengalamn yang takkan dilupakan dan insyaAllah takkan terbehenti di situ:-)Syukran lillah,atas kemudahan yang diberikan pada saya.

JOM BOWLING PIALA DR.HASSAN ALI

UNGGU WARNA TEMA...HEHE TAPI SAYA TAK

GULA-GULA M&M...HEHE,BOLA BOWLING...

EH SAPA TU...PERCUBAAN... PERCUBAAN

KIRAAN MATA
SETELAH SELESAI PERMAINAN
PENYAMPAIAN HADIAH
JOIN MAKAN DENGAN COMITTEE
BERGAMBAR DEPAN RESTORAN THAILAND

Free Signature Generator

7 comments:

  1. Wah,akhirnya... halimah mengempur pin bowling. Mabruk! Hebat2 :). Blh lagi pegi lain kali di Melaka Parade tu.

    ReplyDelete
  2. salam 'alaik
    mesti seronok dapat pergi ceramah tu
    ade video die x?
    ana x dpat hadir hari tu
    huhu

    ReplyDelete
  3. ha...dulu penah juga saya main boling, gaya balingan adalah seperti pemain boling negara,,,tapi kan...yang kena gelak tu bukan apa..saya baling, tapi bukan pin di tempat saya yang terjatuh, tapi sebelah saya punya tempat pin nya yang jatuh...kenangan tu, bukan calang2 yang boleh buat macam tu...he...smoga tuan blog sihat...

    ReplyDelete
  4. salam.to panod,video ana xsmpt rakam lak.ade akk yg rakam.mgkn ble g ke http://khaulah-azwar.blogspot.com,to perjuanganku,:-) lawak jg pgalamn tu,tp xpe la pglmn.nsb baik bola ke hdpn,kalu ke belkg(sbb bert)amat2 memalukan:-)hehe.syukran,semoga perjuangnku n sume sht n dlm rahmat n kasih sayang Allah.ameen.

    ReplyDelete
  5. akak. mau byk lg gambar cramah yan nk amek. nt bg eh. =) boling, huhu~ x dpt join. kalu yan join mst juara.hehe. juara masuk longkg.. =)

    ReplyDelete
  6. nak main gak..dr dulu teringin..huhu :(

    ReplyDelete

UNBREAKABLE

Bestlah buku ni,mulanya risau juga nak beli buku omputih,sebab risau pengunaan perkataan di luar kotak fikiranku😂Tapi sebab pernah d...