06 January 2009

TERUSKAN BERDOA BUAT PARA MUJAHIDIN DI PALESTIN

Israel berbohong tentang jumlah kematian tenteranya di tangan brigade Qassam.



Selasa ,06/01/2009 -
Briged Qassam, sayap puak bersenjata Hamas malam Ahad lalu menyatakan bahawa pejuang-pejuangnya berjaya membunuh 11 askar rejim Zionis dan mencederakan 48 yang lain sejak bermulanya serangan 24 jam yang lalu.

Sumber itu berkata lima askar telah terbunuh pada malam Sabtu manakala enam yang lain terbunuh pada hari Ahad dan salah seorang di antara mereka merupakan pegawai berpangkat Kolonel.

Penceroboh Israel hanya menyatakan seorang askarnya terbunuh dan 30 yang lain cedera.

Sementara itu, Abu Ahmad yang merupakan jurucakap Briged Quds iaitu sayap bersenjata Jihad Islam berkata mereka berjaya memusnahkan tujuh kereta kebal rejim Zionis di Zaitoun, bandar
Gaza sambil menunjukkan askar-askar itu telah diserang hendap banyak kali akibat persediaan rapi oleh kumpulan pejuang Palestin.

(sumber:palestinkini)


p/s:Ayuh!!!kita teruskan berdoa untuk para mujahidin,semoga lebih ramai lagi tentera Israel yang akan ditumbangkan.Allahuakbar...Allahuakbar...Allahuhakbar!!!hasbunallahu wani'mal wakil,ni'mal mawla wani' mannasir.

No comments:

Post a Comment

UNBREAKABLE

Bestlah buku ni,mulanya risau juga nak beli buku omputih,sebab risau pengunaan perkataan di luar kotak fikiranku😂Tapi sebab pernah d...