17 February 2011

CINTA AGUNG

aku tahu ENGKAU Tuhan ku,

Adalah cinta agung,
aku pun mahu menyintaiMU,
aku tahu mencintaiMU amat perlu,
Ia kemuncak daripada segala kebahagian,

aku berusaha kearah itu,
tapi cintaku padaMU Tuhan selalu terganggu,
oh banyak yang datang menganggu,
nafsuku, dan syaitan terkutuk. dunia mempesona menggamit selalu,
di waktu itu lupa ku padaMu. cintaku jauh sekali.. sekali sekala,
datang juga, walaupun sedikit terasa indahnya,
kemudian lupa lagi.. .
Adakalanya lupa ku padaMU... berpanjangan sekali...
kemudian sekali sekala sedar kembali..Engkau Cinta Agung...
Engkau patut dicintai... selepas itu ku lupa lagi.
begitu cintaku kepadaMU Tuhan.. dengan kelalaian silih berganti
oh Tuhan....

Dengan Hati yang sedih ini... tolong lah aku dengan rahmatMU...
bantulah aku mencintaiMU... agar cinta yang palsu... terkubur sendiri... itulah harapan ku padaMU.

No comments:

Post a Comment

UNBREAKABLE

Bestlah buku ni,mulanya risau juga nak beli buku omputih,sebab risau pengunaan perkataan di luar kotak fikiranku😂Tapi sebab pernah d...