27 September 2011

TAHNIAH ADIKKU!

~ketika menunggu giliran~

Tahniah buat satu satunya adik saya,iaitu Omar Jaapar yang secara rasminya telah pun menamatkan pengajiannya di UKM dalam Sarjana Muda Perakaunan.Alhamdulillah adik saya juga telah mendapat beberapa panggilan untuk ditemuduga,moga dipermudahkan urusan temuduga.Adik dah selamat dah,kakaknya?InsyaAllah tak lama je lagi :) perjalanan saya tidak sama dengan adik saya.Perjalanan kakaknya lambat dan jauh daripada adiknya :)Lepas ni dah dapat kerja,boleh dah sara mak dan abah,nak sara kakakmu ni pun amat-amat dialu-alukan :)
~makin comel adik saya ni,ingat makin kecik dah...opsss :D peace no war~

No comments:

Post a Comment

UNBREAKABLE

Bestlah buku ni,mulanya risau juga nak beli buku omputih,sebab risau pengunaan perkataan di luar kotak fikiranku😂Tapi sebab pernah d...