" Hai orang beriman bertaqwalah kepada Allah dan carilah wasilah(jalan)untuk mendekatkan diri kepadaNYA Dan berjuanglah di jalan Allah, agar kamu beruntung. "(Al-Maidah : 35)

29 December 2009

AKU & YB IR MOHAMMAD NIZAR ;)

Mohammad

trima kasih halimah. truskan uaha dan perjuangan menegak keadilan di bumi tercinta ini.

9:50amHalimah

:)yb jg hrp trs istiqamah dlm pjuangn

9:51amMohammad

Doakan kami trus istiqamahSalam hijratul rasul dan azam tahun baru.

10:06amHalimah

:)sykrn

yb n fmly org pilihn Allah tuk trima plbgi ujian

10:08amMohammad

kita redha dan istiqamah inshaAllah

10:09amHalimah

insyaAllah

tbaik yb

10:10amMohammad

mereka memenag tak bolih diharap. enjin jet F5E pun bolih lesap.

10:11amHalimah

demi duit

diorg sggp je buat keje bodh ap pun

jap

ni btl ke sy tgh bbual dgn yb?

o PA yb?

10:14amMohammad

Ya saya yb ds Nizar. pagi ni ada masa sikit bagi respond kepada semua tetamu . truskan perjuangan mu.

10:14amHalimah

:)

ya Allah btuahnye sy

doakn kami

yg d uia ye yb

10:17amMohammad

Ya saya memang ramai pelajar danpensyarah UIAM yang menghubungi saya , salam perjuangan. mereka mahu lihat Perak kembali semula dibawah PR. Truskan Doa.

10:18amHalimah

yah

memg kami nk sgt perak berada dlm gngamn PR embali

trutam,a d bwh pmrthn yb

10:20amMohammad

saya cuma kerdil, tetapi pentadbiran dasar Islam yang mahu kita laksanakan di Perak inshaAllah. Iti jauh lebih Awla, dokan.

10:20amHalimah

yup btl 2

10:21amMohammad

Takpe janji hapuskan rasuah tumbangkan UMNO BN yang busuk sampai ke usus!

10:23amHalimah

Allahuakbar!!!

10:23amMohammad

roger and out!

10:24amHalimah

hehe ;)

smga yb n family n semua yg mpjungkn Islam sntiasa dlm lindunganNYA

dn thbat d jalanNYA

10:24amMohammad

Ameen.

10:25amHalimah

ameen


mujahidah:macam tak percaya mula-mula,sebab tiba-tiba yb Ir Nizar tegur...ingatkan siapa...Alhamdulillah dapat semangat daripada orang hebat!
Free Signature Generator

Related Posts by Categories



4 comments:

  1. bertuahnya.. yb sebut nama saya dalam perbualan tersebut :)

    ReplyDelete
  2. erkkk ble gi2 ye ust azam :) yela kira btuah jg la ust :)

    ReplyDelete
  3. Hebat dan terbaik! Moga memberi motivasi maksima utk terus bekerja untuk Islam.. :)

    ReplyDelete