" Hai orang beriman bertaqwalah kepada Allah dan carilah wasilah(jalan)untuk mendekatkan diri kepadaNYA Dan berjuanglah di jalan Allah, agar kamu beruntung. "(Al-Maidah : 35)

27 January 2011

TARBIYYAH UMNO


Isu salam antara lelaki dan perempuan kecoh dibawa oleh puak-puak BN yang disayangi ramai di Tenang.Dah tak ada isu la tu.hu!cuma nampak ok la sikit sebab isu dipermainkan oleh orang bukan Islam,MCA...tapi ia juga menunjukkan kelemahan anda wahai komponen-kompenen BN sekalian,ini menandakan yang UMNO yang selama ni mengaku la jugak kan mendaulatkan Islam...hmm jelas la sekarang pentarbiyyahan UMNO...pentarbiyyahan Islam Hadhari...pentarbiyyahan 1 Malaysia...1 Malaysia diutamakan,Islam dipinggirkan...mana tidaknya timbul...UMNO ajar salam lelaki perempuan yang bukan mahram boleh,jadi konco-konconya tentulah kata betul...ulama'-ulama' UMNO yang ramai hari tu mana?isu simple macam ni pun masih boleh timbul...Allahuakbar!ingat!nak tanamkan fahaman pasal Islam bukan pada orang Islam je,orang bukan Islam pun tanggungjawab kita...

Sungguh la kata Nabi...Islam ni pada akhirnya akan kembali dagang...bila orang buat ikut landasan Islam ada lah yang nak pelik,ada lah yang dok pertikai...hmm...Allah...Allah...Allah dah 53 tahun negaraku merdeka...isu simple macam ni pun masih boleh timbul...Allahhu rabbi...KAU gantikanlah pemerintahan yang hanya mahukan kemajuan material dengan pemerintahan yang mahukan Islam...!

Related Posts by Categories



No comments:

Post a Comment