12 July 2011

JANGAN NAFI REALITI!

Duhai rakyat Malaysia,jangan hanya kalian mendengar,menonton,mendapatkan sumber berita daripada media massa,media elektronik yang dikuasai Kerajaan BN sahaja,carilah juga sumber-sumber lain dan nilailah ia dengan mata hati kalian semua!Nak percaya atau tidak,terserah!Jangan cuba dinafikan realiti!


mujahidah : Allahurabbi! Sungguh beberapa menjak ini,perancanganku tidak seiring perancanganNYA.Ku akur dengan kehendakNYA.Di saat adik-beradik seperjuanganku ke medan BERSIH 2.0,aku 'dibawa lari' keluargaku ke Serambi Mekah,kelantan...menziarahi mak cik yang berada di sana.Sungguh bahang BERSIH ku rasakan walaupun jasadku tidak di medan,bertali arus ku mendapat mesej info dan juga beberapa penangkapan terhadap adik beradikku!Allah...!sungguh mereka insan terpilih!Hanya doa dan kata-kata semangat ku mampu kirimkan.

Kisah kezaliman polis,bukanlah sesuatu yang pelik bagiku,kerna diri ini sendiri pernah merasai,melihat dengan mata sendiri kezaliman dan ketidakperimanusiaan mereka ketika demonstrasi PPSMI yang ku sertai satu masa dahulu!Ingatlah duhai manusia yang zalim,yang samseng,yang mengikut telunjuk pemimpin yang zalim!Dan khas juga buat watak penting di sebalik tindakan kejam PDRM...iaitu para pemimpin-pemimpin negara yang kononya cintakan keamanan,dan rakyatnya...!Allah akan mengkabulkan doa mereka yang dizalimi...mungkin bukan kini balasan buat kalian semua...tapi tunggulah!Barangkali kesenangan,dan 'kemenangan kalian sekarang ini,istidraj daripadaNYA!Semoga ada hidayah daripada buat kalian puak-puak,pemimpin-pemimpin yang zalim!Jangan terus menzalimi orang lain.Dalam kalian menzalimi orang lain,hakikatnya kalian menzalimi diri kalian sendiri!!!

Semoga kalian semua akan merasa bosan dan berputus asa dalam melakukan 'kerosakan' atas muka bumiNYA ini!lalu berpaling ke jalan yang dirahmatiNYA!insyaAllah!


No comments:

Post a Comment

UNBREAKABLE

Bestlah buku ni,mulanya risau juga nak beli buku omputih,sebab risau pengunaan perkataan di luar kotak fikiranku😂Tapi sebab pernah d...