07 April 2013

TANDA SAYANG,PERCAYALAH!

Apa-apa pun,sedikit pun kita kena ucap terima kasih juga kepada kerajaan BN sepanjang memerintah Malaysia,ada juga manfaat yang rakyat boleh dapat walaupun sedikit.

Saya yakin dan percaya,PR dan rakyat yang mahu tumbangkan BN adalah sebagai tanda sayang kepada mereka,supaya mereka tidak terus menerus menyalah gunakan kuasa,zalim kepada diri dan orang lain.

Teringat pulak cerita 3 Abdul,lakonan arwah P.Ramlee.Yang mana dua orang abangnya yang tamak dengan harta,dan menyalah guna dan mengurus harta dengan tidak bijak sehingga tertipu...sedangkan adiknya yang bijak,akhirnya dapat menjatuhkan abang-abangnya...

Tapi,dia membalas segala bentuk ketidak adilan abang-abangnya kerna sayang akan mereka.Touching sangat part,adiknya memohon maaf setelah puas 'membalas' segala perbuatan abang-abangnya " maafkanlah adinda,walaupun perbuatan adinda ini terlalu zalim,tapi ia semata-mata untuk menyadarkan kanda berdua,dan semata-mata untuk mencari keadilan"
 
[TUMBANGKAN BN ITU,TANDA SAYANG]

No comments:

Post a Comment

UNBREAKABLE

Bestlah buku ni,mulanya risau juga nak beli buku omputih,sebab risau pengunaan perkataan di luar kotak fikiranku😂Tapi sebab pernah d...