30 January 2011

CINTA SEWAJARNYA

Nabi SAW bersabda:"cintailah manusia sewajarnya saja karena boleh jadi kau akan membencinya kelak & bencilah seseorang sewajarnya saja karena boleh jadi kau akan mencintainya suatu hari nanti".


mujahidah:tapi tidak dalam mencintai Allah,perlu mencintaiNYA sepenuh jiwa dan raga...kerana mencintaiNYA pasti dan pasti bernilai di dunia apatah lagi di akhirat.Allahuakbar!

perkongsian cinta,klik : seharusnya beginilah cinta


Ya Allah…Ya Rahman…Ya Rahim…
Allahu Rabbi aku minta izin
Bila suatu saat aku jatuh cinta
Jangan biarkan cintaku untukMU berkurang
Hingga membuatkanku lalai akan adanya ENGKAU


Allahu Rabbi aku punya pinta
Bila suatu saat aku jatuh cinta
Penuhilah hatiku dengan bilangan cintaMU yang tidak terbatas
Biar rasaku padaMU tetap utuh


Allahu Rabbi
Izinkan bila suatu saat aku jatuh hati
Pertemukanlah kami
Berikanlah kami kesempatan untuk lebih mendekati cintaMU


Allahu Rabbi
Pintaku yang terakhir adalah seandainya aku jatuh hati
Jangan pernah kau palingkan wajahMU dariku
Anugerahkanlah aku CINTA-MU
CINTA yang tak pernah pupus oleh waktu.


perkenankanlah...

No comments:

Post a Comment

UNBREAKABLE

Bestlah buku ni,mulanya risau juga nak beli buku omputih,sebab risau pengunaan perkataan di luar kotak fikiranku😂Tapi sebab pernah d...