30 January 2010

KAU MAMPU!


"ya Allah,aku tahu bilamana KAU mengujiku,KAU sayangkan aku,

tapi ya Allah,diriku ini hambaMU,terkadang kuat terkadang lemah,terkadang ingat,terkadang alpa,

jika diturutkan hati ini,aku tak mahu apa yang sedang ku alami ini,inginku buang sejauh-jauhnya,

tapi aku sedar ya Allah,ujianMU untuk mendidikku & mengajarku,

setiap ujianMU penuh dengan hikmah ... tersurat mahupun tersirat,

cuma pintaku ya Allah,kuatkan aku,beriku petunjukMU agar tidakku menyesal di kemudian hari,

beriku kesabaran,beriku ketabahan dengan redhaMU bukan murkaMU & ya Allah harapanku ujian itu bukan menjadi fitnah buatku.

KAU sebaik-baik pelindung,sebaik-baik penolong...

bukannya manusia...yang hanya terhad menasihati & memperingati,lagi malangnya mereka hanya mengata apatah lagi mempersenda!

hanya KAU mengerti,hanya KAU fahami ya rabbi...!"

:.mujahidahputeri-30/1/10-8pm.:

Free Signature Generator

1 comment:

  1. bila kita diuji..ingatlah..ujian itu mungkin tidak seberapa jika hendak dibandingkan dengan insan2 mulia lain seperti Rasulullah dan sahabat Baginda..

    Allah tidak akan memberi ujian melainkan ujian tersebut mampu ditampung dan dipikul oleh kita

    ReplyDelete

UNBREAKABLE

Bestlah buku ni,mulanya risau juga nak beli buku omputih,sebab risau pengunaan perkataan di luar kotak fikiranku😂Tapi sebab pernah d...